Skywalker ergasia sthn ElladaLOGO250

 

Το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα,σε συνεργασία με το 3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου διοργανώνει την εκπαιδευτική δράση επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής #CareerPathYouth, την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2026 από τις 10:00 π.μ. έως τις 13:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου (Ιερά Οδός 328 & Πελοποννήσου,12461, Χαϊδάρι)

Η δράση απευθύνεται σε μαθητές της  Γ΄ τάξης Γυμνασίου. Στόχος της είναι η ενημέρωση για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τη διαδικασία εισαγωγής σε αυτές, καθώς και η παροχή συμβουλευτικής για τη διαχείριση άγχους, χρόνου και οργάνωσης της μελέτης, ειδικά κατά την προετοιμασία για τις εξετάσεις.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Γονείς
  • Εκπαιδευτικούς

Πρόγραμμα & Εισηγητές

10:00 – 12:00 | Επαγγελματικός προσανατολισμός
Εισηγήτριες:

Αλεξάνδρα Φυτά, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας About Career

Ανδρομάχη Παπαγιαννάκη, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού About Career

Θεματικές ενότητες παρουσίασης

  • Υπάρχει λόγος να σπουδάσω;
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει τις αποφάσεις για σπουδές;
  • Πώς θα μάθω τι σπουδές θα κάνω;
  • Γνωρίζεις το Εκπαιδευτικό Σύστημα και τι δυνατότητες προσφέρει;
  • Πρακτικές συμβουλές για τους μαθητές.

12:00 – 13:00 | Συμβουλευτική
Εισηγήτρια: Αναστασία-Χαρά Καραγιάννη, ψυχολόγος - προσωποκεντρική ψυχοθεραπεύτρια

Στην παρουσίαση θα αναλυθούν βασικές στρατηγικές που μπορούν να ενισχύσουν ουσιαστικά την εμπειρία μελέτης και την προετοιμασία των μαθητών. Αρχικά, θα παρουσιαστούν τεχνικές αποτελεσματικής διαχείρισης άγχους, οι οποίες βοηθούν στη ρύθμιση της συναισθηματικής πίεσης και στη διατήρηση της συγκέντρωσης. Στη συνέχεια, θα δοθούν εύκολα εφαρμόσιμες συμβουλές που κάνουν το διάβασμα μία πιο απλή και λιγότερο «τρομακτική» διαδικασία, προσφέροντας πρακτικούς τρόπους οργάνωσης και ενεργητικής μάθησης. Τέλος, θα εξεταστούν μέθοδοι εποικοδομητικής διαχείρισης του χρόνου μελέτης, ώστε οι μαθητές να μπορούν να αξιοποιούν το πρόγραμμά τους με αποδοτικό και ισορροπημένο τρόπο.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, αλλά και μετά το πέρας του, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με τους εισηγητές και να λύσουν τις απορίες τους.