stefani xristina

Η Χριστίνα Στεφανή είναι Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας.

Σπούδασε Χημικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διδακτική της Χημείας και τις Νέες Τεχνολογίες και κάτοχος Διδακτορικού στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.

Διορίστηκε στη Δημόσια Εκπαίδευση μετά από εξετάσεις του ΑΣΕΠ και έχει υπηρετήσει σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια, μεταξύ των οποίων το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ελληνικού, το Μουσικό Σχολείο Ιλίου και το Πρότυπο-Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων.  Έχει υπηρετήσει επίσης στα Παιδαγωγικά Ινστιτούτα της Ελλάδας και της Κύπρου, καθώς και ως Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

Έχει συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας για τη σύνταξη Προγραμμάτων Σπουδών και την εκπόνηση Εκπαιδευτικού Υλικού.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η εργασία της «Alternative conceptions and difficulties of students regarding the quantum mechanical model of the atom”, βραβεύθηκε στο 6th World Congress of Theoretically Oriented Chemists WATOC 02, που διεξήχθη στο Lugano της Ελβετίας, τον Αύγουστο του 2002, ως η καλύτερη στο section: Education.

Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε συλλογικό τόμο, σε έγκριτα ελληνικά περιοδικά, καθώς και στο περιοδικό Journal of Research in Science Teaching.

Ενδεικτικά:

  • Μπομπέτσης & Στεφανή (2004), “Εφαρμογή της Ομαδοσυνεργατικής Μεθόδου στην Εργαστηριακή Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών”. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 8-9, 22-31
  • Στεφανή Χ. (2005), “Εποικοδομισμός και Φαινομενογραφία: Η αναζήτηση του κοινού τόπου στο «πλαίσιο» της μετανεωτερικότητας”. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, Έρευνα και Πράξη, Ε.ΔΙ.Φ.Ε. Τρίμηνη Έκδοση για την Εκπαίδευση, Τεύχος 8-9, Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2005, σελ. 47-54.
  • Stefani, &, Tsaparlis, G.(2009), “Students’ Levels of Explanations, Models, and Misconceptions inBasic Quantum Chemistry: A Phenomenographic Study”. Journal of Research in Science Teaching, 46, 520–536
  • Στεφανή Χ. (2011) “Το Πρόβλημα της Αναπαράστασης και η Αναζήτηση Εναλλακτικών Διδακτικών Προσεγγίσεων στην Κβαντική Χημεία”. Συλλογικός Τόμος: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική των Επιστημών, Επιμέλεια Κ.Σκορδούλης κ.α., Εκδόσεις Νήσος, Αθήνα 2011.

#CareerPathYouths

2024
Career Path Youth - Δήμος Ήλιδας
Career Path Youth - Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου
Career Path Youth - 7ο Γυμνάσιο Νέας Σμύρνης - Εφέσιο
Career Path Youth - Δήμος Άργους-Μυκηνών
Career Path Youth - Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας
Career Path Youth - Δήμος Αχαρνών
Career Path Youth - Δήμος Τρίπολης
Career Path Youth - Δήμος Αγίου Δημήτριου (2024)
Career Path Youth - Δήμος Καλαμάτας
2023
Career Path Youth - Χαλκίδα
Career Path Youth - Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου (περιοχή Μοσχάτο)
Career Path Youth - Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου (περιοχή Ταύρος)
Career Path Youth - Δήμος Παπάγου-Χολαργού
Career Path Youth - Δήμος Αγίου Δημητρίου
2022-2021-2020
Διαδικτυακό σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού «Σπουδές με μέλλον και νέο λύκειο»
Διαδικτυακό σεμινάριο: «Το νέο λύκειο και η προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις»
Διαδικτυακή συζήτηση: «Η εκπαίδευση μέσα από τη ματιά του εθελοντισμού»
Online Ημερίδα: "Γυρίζω σελίδα: Νέες εκπαιδευτικές επιλογές"
Online Ημερίδα: "Επικαιροποιώντας την τηλεμάθηση"

Εγγραφή στο newsletter